6,499.00 din

14.03.2017

For Honor Standard Edition

Ubisoft Entertainment

For Honor Standard Edition

Krenite na put destrukcije po intenzivnom i uverljivom borbenom polju u igri For Honor.
For Honor je hack&slash video igra smeštena u srednjevekovni period. Možete igrati kao jedan od 3 lika pripadnika različitih frakcija - Legija, Izabrani i Rodjeni-za-rat. Tri frakcije predstavljaju vitezove, samuraje i vikinge. Različite klase imaju različite sposobnosti i oružja a likove možete urediti po vasoj želji npr. pol likova i oružje koje nose.Igrači se bore jedan protiv drugog sa oružjem poput sekira i mačeva. Tu su takmičarski multiplayer modovi u kojima se može takmičiti 8 igrača koji mogu biti podeljeni u dva podjednaka tima. Kada borba započne imaćete pomoć članova svog tima a poene koje osvojite ćete koristiti da eliminišite igrače drugog tima. Kada su svi eliminisani meč je gotov. Kada ubijete određeni broj neprijatelja uzastopce, dostižete novi nivo i dobijate Gozbe odnosno dodatne povlastice koje vam dozvoljavaju da dobijate dodatne poene i snage, započnete napad strelama ili katapultom ili da se izlečite.

8,999.00 din

14.02.2017

For Honor Deluxe Edition

Ubisoft Entertainment

For Honor Deluxe Edition

8,999.00 din

14.02.2017

For Honor Gold Edition

Ubisoft Entertainment

For Honor Gold Edition

12,499.00 din

14.02.2017

Hitman The Complete First Season Steelbook Edition

Square Enix

Hitman: The Complete First Season će biti izdanje igre koje će se u prodaji pojaviti 31. januara i sadržaće sve epizode i lokacije objavljene za igru spakovane na disk u metalnoj kutiji.

7,499.00 din

31.01.2017

Resident Evil 7 Biohazard

Capcom

Resident Evil 7 Biohazard

Resident Evil 7 ima veoma dobru priču kao i napetu atmosferu što je za ovakve igre prilično važno. Igrajući ovu igru imaćete utisak kao da ste zaista proživeli pravi košmar od života. Pozitivno je da u igri postoji i VR podrška, što joj svakako daje novu dimenziju

7,499.00 din

24.01.2017

PS4 Resident Evil 7 Biohazard Steelbook

Capcom

PS4 Resident Evil 7 Biohazard Steelbook

8,499.00 din

24.01.2017

Gravity Rush 2

Sony

PEGI Rating 7+

Gravity Rush 2

U poređenju sa prvom igrom, Gravity Rush 2 menja formulu na suptilan i očekivan način, štiklirajući sve stavke koje se od nastavka očekuju: bar duplo veći svet, znatno lepša i zahtevnija grafika, obimnija priča i hrpa sporednog sadržaja.

8,999.00 din

20.01.2017

Final Fantasy XV Steelbook Edition