STYX - Shards Of Darkness

6,499.00 din

14.10.2016

Skylanders Imaginators Starter Pack

PEGI Rating 7+

Skylanders Imaginators Starter Pack

Najveća razlika u odnosu na sve prethodne igre je nova figurica, Imaginator, koji daje mogućnost da, kada ha ubacite na portal, možete da kreirate sopstvene Skylanders likove. Naravno, iako će se promo materijali potruditi da vam pokažu kako likove kreirate na osnovu crteža svoje dece, stvari u realnosti nisu baš takve. Jednostavno, dobijate priliku da pravite lika, baš kao na primer u nekoj RPG ili MMORPG igri.

9,499.00 din

14.10.2016

Skylanders Imaginators Starter Pack Dark Edition

PEGI Rating 7+

12,499.00 din

14.10.2016

Gears of War 4

Microsoft

Gears of War 4

8,499.00 din

11.10.2016

WWE 2K17

Take2

WWE 2K17

Proživite legendarnu karijeru Brock Lesnar-a ili lično izgradite put ka Kući slavnih u MyCareer u najautentičnijoj, najkompletnijom, in-your-face WWE video igrom svih vremena. Na raspolaganju vam stoji i Creation Suite alatka za kreiranje Vašeg sopstvenog WWE sveta gde su mogućnosti gotovo neograničene. Trenirajte, takmičite se protiv drugih, radite intervjue, ometajte suparnike ili stvorite ultimativni tag team. Dosta priče, vreme je za borbu!

8,999.00 din

11.10.2016

Mafia 3

Take2

Mafia 3

Linkoln Klejn je glavni antagonista koji je odrastao u domu za nezbrinutu decu. On je siroče, što je veoma važno, jer Linkoln čitavog života pokušava da pronađe prave prijatelje i nekoga koga može nazvati porodicom. Linkoln se tek vratio iz Vijetnama nakon čega je po prvi put pronašao prijatelje i familiju i osetio se kao da je kod kuće u okviru Crne mafije. Nažalost, to nije potrajalo dugo, jer je italijanska mafija napala Crnu mafiju i to je bio trenutak kada je Linkoln odlučio da krene u osvetu. Tada i kreće sama igra.

8,999.00 din

07.10.2016

Mafia 3 Collectors